Tugceeeee12345 Arkadaşlar benim hastane doktorum 3 5 + 15 olarak ayarladı sağlıkocağındaki doktorum çok erken 3 ay için dedi kafam karıştı siz nasıl yol izlediniz bu konu hakkında Bilgi ve aydınlatma istiyorum sizden teşekkür ederim şimdiden