iremhhm
Amin teşekkür ederim. O yetememe korkusu 9 ay boyunca hep oldu bende doğumdan sonrada biraz oldu ama sonra herkes birbirine alışınca kolaylasiyomus. Aklım çıkıyordu kızım bensiz durmaz hastanede nasıl kalicam iki gün diye hep ağladım üzüldüm ama sonra baktım ki Rabbim kolaylığını veriyo sağlık sorunlarından dolayı 4 gün kaldım hastanede kızım evde hiç zorluk çıkarmamış. O kadar mutlu olmuştum ki hiç gebeliğimde kendimi uzdugume değmedi. İnşallah sende hayırlısıyla al bebeklerini kucağına. Hiç sıkma o güzel canını stres yapma çünkü hepsi geciyo. Biraz zor olucak ama sonrası çok güzel öyle düşün ve motive ol