Sevgili anneler . Sabah ani bir kararla emzirme bıraktırmak istiyorum. Kızım şuan tam 20 aylik . Sayamadim ama bu gece belki 20 defa emmek icin agladi öyle bir iki firt cekip birakiyo ama ikimizda uyanmis oluyoruz .
Ben 2 yasina kadar emzirmeyi düşünüyordum nornalde ama zorlanıyorum çok.
Öneriniz var mi ?
Tabsiyeniz nedir ?
Sadece gece biraktirsam nasil olur?