Gokce91 Arkadaşlar kızımın kıyafet konusundaki inadı, banyo konusunda inadı inanılmaz beni yordu. Şimdi öfkemi kontrol edemez hale geldim. Sinirlenip bağırıyorum ne yapıcam bana bi yol gösterin
Asyaveannesi04 Gokce91 Kelin dermanı olsa başına sürermiş anacım bizde aynıyız o minnoş sevimli kızım gitti içinden cadı çıktı🥲 3 yaşız bizde asla uyumayı sevmiyor doğdu doğalı böyle, uykusuz kalınca inanılmaz gerginim bende, ağlamalar, kapı çarpmalar 🥲
Dogacelik Gokce91 biz de öyleyiz. Kıyafet konusunda güzelliğine uyumuna bakmıyorum. Mevsime uygun olduğu sürece ne isterse giydiriyorum. İstediği şey kirliyse çamaşır günü gelince yıkayacağım diyorum. Biraz ağlıyor ama kabullendi kirli konusunu. Çamaşır günğ geldiğinde de bak süpriz söz verdiğim gibi yıkadım diyorum. Bi ara yazlık elbisesini giymek istiyordu sürekli. Mevsimlerle ilgili bi kitap okudum sürekli. Kışın kazak giyilir dondurma yenmez vs. Öyle öğrendi. Hala aşamadığım şeyler var. Şapka falan taktıramam. Montunun önünü kapattıramam vs. Zor valla Allah hepimize sabır versin. 🤦🏻♀️
-Ygtbgra Gokce91 oğlum Şubat’ta 3 yaşında olacak bitiğim şuan her gün sinirimden ağlıyorum okadar inat okadar ağlak ki anlatamam yeme düzenimiz uyku düzenimiz hepsi altüst olmuş durumda 10 yaşında bıtane daha oğlum var hergün kavga halindeler yaramazlıkları karadenize köprü oldu evim kepaze durumda yoruldum bir saniye bile oturup dinlenme şansım yok
Serrabusse Gokce91 ahhhhhh ahhhh resmen beni sinir hastası etti bu 3 yaş🤦🏻♀️ kıyafeh inadı dışarı çıkarken giyinmeme inadı tuvalette bile bana yapışık vaziyette yapıyor ihtiyacını düşünn… üstüne bide uyku gerilemesi oldu ne gecem ne gündüzğm belli 2 ay sonra doğum yapacağım ondan çok kızımın bu halleri beni tedirgin ediyor inanın bende kafayı bozmak üzereyim 🤦🏻♀️
oznr_mrc_umt Yani sakin kalabilene halal olsun benimde oğlum 3 yaş 2 yaş betermiş diyordum 3 yaşta işin içinden çıkamaz oldum nası sakin kalınır sonra pişman olup çok üzülüyorum ama benim ona iyi yaklaşmamı bile kullanıyor ve ekstra huysuz oluyor kötü davrandığım zaman daha dinliyor bilmiyorum kafayı yicem
Gokce91 Allah hepimize sabır versin. Sabah işe kalma durumu olduğu için kıyafet konusu ekstra beni çıldırttı. Çok kızdım bağırdım şimdi içim içimi yiyor o kadar üzgünüm kiii… o kadar masum ki aslında
BenDiyeBiri_ Gokce91 inat bir çocuk oldu benimkide ve elleri sürekli ağzında bebekken bu kadar parmağını emmeyen neredeyse elin tamamını ağzına katıp emecek ne kadar kizsamda aynı şeyi yapıyor ve haftada bir zorla banyo yaptırıyorum oda kavga gürültü ile
Uykusuzhergeceeee Gokce91 banyo yapmak çok zorlaştı bizim de. Kıyafet konusunu geçtim artık Komedi gibi dolanıyor etrafta 😂
BenDiyeBiri_ Uykusuzhergeceeee tek bana değil kardeşine de dokunuyo biraz fazla temas bağımlısı kardeşi ise 2 bucuk ayllik kızda istemsizce yüz ifadasi değişiyor 😀
Birdunyabircennetannesi Kelin ilacı olsa başına sürer bacım 3.5 yaş Evet kelimesini hiç duymuyorum Sürekli hayır sürekli küsmeler inat aşırı derecede