herkese günaydın
dün uyku düzenimiz bozulduğu için oğlum gündüz ilk uykusuna 16:00 da geçti malesef ve 17:30 da kalktı haliyle akşam biraz geç uyudu
yine saat 11 gibi eşim anakucağında uyuttu ben dinlendim biraz gece sert geçicek diye 👀
sonra biraz dalınca yatağına götüreyim dedim ağladı meme diye sonra hemeenn anakucağına geri gerirdim 10 dk sürmedi geri uyudu
12:30 gibi yatağına kkoydum çok şükür uyanmadı çok mutlu oldum koşa koşa uyumaya gittim sabah 4:30 gibi uyandı dili damağı kurumuştu galiba kalktığımda mutfak kapısının önündeydi😂 mızırdıyodu gidip biraz su verdim biraz süt verdim yanına uzandım tişörtümğ açmaya çalıştı salça sürmiştüm onh gösterdim ikna oldu zaten cok uykusu vardı direnmedi kolumda uyuya kaldı bende uyumuşum onla kalktım saat 6 sonra yatağıma geçtimm 8:50 de uyandı gecemiz özet olarak çok güzel geçti 1 kere kalktı meme diye diretmedi ben 2. günden öok korkuyodum ama korktuğum gibi geçmedi göğsüm hala çok şiş günde iki kez sağım yapıyorum bakalım ne zaman geri çekilecek 🥲