esratr1 sizinle tamamen aynı durumdayız ben 1.ay bitimiyle başladım diyete şuan 4 ay 15 günlük bebeğim var. Uzun süre diyet yaptım süt ürünleri yumurta kırmızı et kuruyemiş susam çiğ domates falan hiç yemedim. Geçenlerde alerji doktoru hiç değilse kırmızı eti dene, süt ve yumurta için daha erken dedi. Denedim, ertesi gün bebeğim kıvranmaktan yerinde duramadı pişman oldum. Bi kere de yumurta yemiştim onda da yüzünün her yeri kabardı ve kan gördük. Ben de artık çok yoruldum ama denedikçe pişman olacağımı biliyorum. 6.aya kadar sabredip ek gıdayla beraber kendim açmaya çalışıcam doktora sorup