heygorl bu konuda aynı fikirdeyiz, çok haklısınız. bende yaptığım şu an uyku eğitimi olarak pazarlanan eğitim methodlarına girmiyor demek istiyorum aslında çünkü hala 2-3 destekle uyutuyorum. ama dediğim gibi uyku hijyeni (ortam ısısı, alt açma, pijama giyme. el-yüz yıkama, karanlık ortam) yani rutin uyguluyorum. bu ileride desteksiz uykuya geçmemize vesile olabilir diye çok dikkatli şekilde uyuyorum rutine. ama bunu eğitim olarak değerlendiremiyorum destek verdiğim için, bunu anlatmak istemiştim 🥲 destekleri kesmediğim sürece gece sık uyanma, uykuya direnme gibi sorunlar yaşamam normalmiş. ama eğitim olarak pazarlanan methodlardan yatır kaldır yöntemini denediğimde de başarılı olamadım maalesef en azından ek gıda alıştırma süreci geçene kadar kendi haline bıraktım destekleri diyeyim 🙏🏻