fthk Yanlış yaparsınız. Buradaki anneler uyku eğitimini sadece ağlatmak olarak anlıyorlar. Desteksiz uykuya karışıyım ama desteğin ne olduğu önemli. Benim çocuğum 25 aylık 2 aylıktan beri düzenli uyur diş hastalık vb dışında bozulmaz uykusu. Her bebeğin ayına göre uyku aralığı ve uyanık kalması gereken ve uyuması gereken saat vardır ve bu biyolojik ritmine göre uyumludur. Bu saatlere canınız pahasına uyar( misafir geldi misafire gittik gibi bahaneler üretmeyerek), uyku rutini oluşturur, gün içinde ayına uygun aktivitelerde bulunur, en başından ayakta sallama battaniyede sallama vb gibi şeylere alıştırmazsanız bebek düzenli uyur. Burada görüyorum bebek güne 10.00 da başlıyor. Bir bebek güne en geç 08.00 da başlar. En geç de 21.00 de uyumuş olur o da en geç… Ağlatmadan mümkün, nasıl mümkün. Hep temas halinde olup bebeği rahatlatmak, en başından sallama desteğine alıştırmamak. Ben 2 aylıktan beri yanına yatıp pışpışladım okşadım. Zamanla kendi uyumayı da öğrendi. Şimdi sadece ihtiyaç duyduğunda yanına uzanıyorum ben buradayım deyip öpüp kokluyorum.