_alininannesi merhaba🌸 benim bebeğim de 68 günlük kolik sayılabilecek bir bebeğim var. Düzen oluşturamadım diye o kadar çok kendimi yiyordum ki böyle paylaşımlar moral motivasyon oldu. Kızım başlarda kucak dışında asla durmuyordu, şimdi az da olsa anakucağında oyun halısında durmaya başladı ama kısa süreler tabii. Gündüz uykuları düzenliydi 2-3 saatte bir uyuyordu ama şimdi onlar da bozuldu, saatlerce uyumadığı oluyor. Emerken uyuyor ve yatırınca uyanıyor. Gece uykusuna da 20:00de geçmesi için uğraşıyorum ama uyuması bazen gece 11-12 yi bile bulduğu oluyor. Siz nasıl düzen oluşturdunuz acaba? Oğlunuz nasıl uykuya geçiyor? Şuan bizim için erken olduğunu anladım ama düzeleceğini bilmek de iyi geliyor😊 tabi 2 aylık olup rutini olan bebekler de var ama kısmet🥲