simgesell34 Kızlar 43 günlük bebeğim var. Sütüm az geldiği zamanlar anlıyorum çocuk halen emmek istiyor ama bez islakligi kakası doydugunu gösteriyor son 2 gündür yeterli sütüm gelmediğini düşünüyorum. sizce Süt + mama takviyesi yapılabilir mi ?
Alyehus simgesell34 gaz olursa da memeden vazgeçmek istemiyorlar maalesef. Sütümü sağdığında 90 çıkar 12. Dakikaya da cihazla. Ama kızım yarım saat kalmak istiyor sütüm yokçasına çünkü aşırı gazı var. Çişli bez sayısı önemli 4-5 oluyorsa, kilo alımı da güzelse doyuyordur. Mama desteğini doktor tavsiyesi ile başlayın derim ben. Sütünüzü etkileyebilir 🌸
Ezooezz simgesell34 çişli bez sayısı yeterli ve kilo alımı iyiyse gerek yok. Daha çok küçük emmek istemesi çok normal ama bu sürekli aç olduğu anlamına gelmiyor. Size ihtiyacı olduğu anlamına geliyor anne kokusu ve sıcaklığı istiyordur. Yani ben şöyle anlıyorum memede kendini kasıyor kızarıyor ağlıyor göğsümü sıkıyorum süt ya gelmiyor ya çok az geliyor. Bu kasılma gaz sancısı da olabilir ama bebeğim gazını kendi çıkarmaya başladı o yüzden anlıyorum ki süt yok ya sağlıklarımdan veriyorum ya da mama veriyorum doyunca susuyor zaten. 2,5 aylık benim bebeğim.
aybarssongul simgesell34 aynı durumu bende yaşıyorum ama yine de mama veriyorum günde 1 duruma göre 2 90 cc çok vermiyorum ama sütüm belli saatlerde kalmıyor artık sürekli emiyor beni mamayı da içim rahat etsin diye veriyorum vermesem vermem ama doymuyor gibi hissettim için 😂
simgesell34 Ezooezz evet günde 7-8 kez çiş ve kaka yapıyor. Zaten Dr uygun görürse mama basliyormussun
simgesell34 Ezooezz benimkide memede kendini kasıyor istemiyor ittiriyor bende biberon verince beni reddediyor sanıyordum ama çok acıkınca emiyor beni
Ezooezz simgesell34 kilo almazsa başlatıyorlar sanırım evet. Bsna mamaya gerek yok demişti doktor ama akşamları gerçekten doymuyor aranıyor,ağlıyor vs mama verince susuyor 🤷♀️
merveabdula aybarssongul sizin bebisiniz şuan ne kadarlık benim ki 18 günlük bende hem meme hem mama veriyorum ben günde 4-5 kere 30 CC olarak veriyorum yeterli midir bilmiyorum xoxouk doktoru o şekilde verebilirsin ya da CC olarak artır günde bir iki kere ver dedi oda
simgesell34 aybarssongul gerçekten bende doymuyor sanıyorum vicdan azabı çekiyorum geceleri uykudan emmiyo çok emdiği için süt kalmıyor felan filan,,, canım kaç cc vermemiz gerekiyor mesela 30cc ye bir kaşık 60a 2 kaşık 90da 3 kaşık diye biliyorum
aybarssongul simgesell34 evet doğru 30 biraz az geliyor olabilir zaten fazla geldiğinde benimki içmek istemiyor ben fazla yapıyorum bazen doyduğunda bırakıyor sma içiyor benim bebe
aybarssongul simgesell34 birde sürekli sık sık verme bu kez seni emmek istemez ben kendime saat ayarladım sabahları çok huysuz olmazsa vermiyorum hiç gece uyumadan önce veriyorum yada mesela bu saatlerde huysuz olursa benim memede ağlıyor o zaman anlıyorum ki mama istiyor sık sık verirsen bu kez de sürekli mama ister bence benim deneyimim o şekilde ben sabah akşam 90 cc veriyorum sabahları bazen istemiyor akşamları 120 cc yapıyorum içtiğimi içiyor gerisini bırakıyor
aybarssongul simgesell34 SMA veriyorum mama olarak birde sütün gittiğini hissettiğin anda dut kurusunu kaynat iç bana iyi geliyor inşallah sana da iyi gelir