Baby turco kullanıyordum gece taşmalar başlayınca onu bırakıp molfix aldım ama bu da taşırıyor 8 kiloydu en son 7. Ayda tartıldığında olsa olsa 8.5 kilo olmuştur suan. 4 no molfix kullanıyorum tamam bunun kalıbı baby Turcoya göre daha geniş güzel ama buda sızdırıyoruz markette 4 Plus gördüm onu alıyım dedim bu akşam onu taktım yine sızdırıyor yani bezi degistirdigimde de öyle aman aman dolu olmuyor ama sızıyor bir şekilde sunnet olduktan sonra başladı bu sızmalar onunla ilgisi var mı gerçekten merak ediyorum. Gecenin bir yarisi her yeri ıslak bebenin uykusu kaçtı bir saattir uyutmaya çalışıyorum. Prima alacağım en sonunda bunda sızdırma yaşayan var mı özellikle erkek bebeklerde ??