6 aylık bebeğim var ve şuan hamileyim sezeryan oldum şimdi tekrar öyle düşünüyorm kafamda deli sorular karın büyüdkçe acırmı bu bebeğide nasip olur doğrursam iyileşme süreci dahamı zor olur merk ediyorum benmle aynı hikayesi olan hatunlar anlatabilirmi süreçlerini🤷♀️