mervemuratmert Kızlar bişey sorucam size. Oğlum 3 aylık, aşılar dışında hiç doktora götürmedim çok şükür Bi sağlık sorunu görmüyorum. Onun dışında çocuğu doktora öylesine de olsa götürmelik miyim? Kalça ultrasonu çekildi o ayrı tabi.
TospikEmirr mervemuratmert siz her ay aşıya götürdüğünüzde boy kilo baş çevresine bakmıyorlar mı ? TC
hndathn mervemuratmert 2 çocuğumu da ilk 1 yıl her ay 1 yıldan sonra 15 18 24 28 32 ay seklınde doktorları bu sekılde ayarladı kontrol zamanlarını.3yastan itibaren 6 ayda 1 5 yaş itibariyle de senede 1 götürdum
Sunismyson mervemuratmert gelişimine baktırmak için evet götürmelisin. Kafa ölçüsü boy kilo ciğerlerini dinleyecek vs hepsi önemli
tugces09 mervemuratmert benim bebeğimde 4 aylık ve kendimde saglik memuruyum. Şuanda izindeyim ama arada işyerinde isim oldugunda götürdüğümde boy kilo vs bakiyorum. Aşıları için de düzenli ASM ye gidiyoruz ama her ayı dolduğunda mutlaka çocuk doktorundan da randevu alıp gideriz onlar da güzelce muayene eder kilo boy bakarlar özel aşıları vs hakkinda bilgi verirler
atarepla Evet götürmelisin. Aylık olarak baş çevresi ölçülüp beyin gelişimi takip edilmeli. Aynı şekilde boy kilo takibi yapmak da önemli.
mervemuratmert Bakıyorlar tabiki. Ama orda hemşire bakıyor doktor değil. O yüzden size soruyorum extra doktora gitmeme gerek var mı diye