Bebeğim üç aylık yenidoğandan itibaren Molfix kullanmistim son bı ayrdir da sleepy kullanıyorum ama ne yaparsam yapayım pişik bezi ilk kullanmaya başladığımda sıkıntı yok aa iyi bezmiş diyorum sonra bı bakıyorum pişik yapıyor ben anlamıyorum ya sleepy de anlamadığım bı şekilde ıslaklık göstergesi yarım dolu gosteriyor bez komple şişmiş oluyor hangi bezi kullanicam ben Allah aşkına bebeğim beyaz tenli teni çok hassas dokununca kızarıyor