adalisa
mmiross 6 aylık olmamıza 1 hafta var. 3.aya girerken kolik durumunda baya bir azalma oldu. Gazını kendi çıkarmaya başladı ama kolik bebeklerde alışkanlık ağlamaları bi süre daha devam ediyomuş. Ben de gazı olmadığını bildiğim için kolik saatine yakın ya banyo ya da dışarı çikarma gezme gibi aktiviteler yaptım çok şükür geçti gitti. Asla geçmeyecek gibiydi. Diş sancısı büyüme atağı filan kolik hallerinin yanında hikaye, 🥰 umutlu olun büyüdüğü her güne şükür etmek gerek🌸 Rabbim sağlık versin tüm yavrulars