DuyGuoo6 anksiyetesi olanlar sanırım böyle oluyor ,instagramda öyle bi yazı görmüştüm
Bi psikolog randevusu iyi gelebilir
''Sabah 3′te uyanmak sizin için yeni bir durumsa, bunun nedeni stres olabilir. Vücudunuz aşırı stres altındayken, sempatik sinir sistemi aktive olur ve bu sizi uyandırabilir. Kalp atış hızınız ve kan basıncınız artar ve bu da tekrar uykuya dalmanızı engeller.''
Google da yazan bu