Asilinannesi23 yaa bende baktığımda yoktu demek güncellenme miş, ben Temmuz’da doğum yaptım o zamanlar sipariş etmiştim hiç yorum yoktu ve online bir üründü şansa kadere joie yani ne kadar kötü olabilir dedim, maxi Cosi lara2 ve hamılton da aklımdaydı ama ikisinde canlı görüp inceledikten sonra en iyisinin bu model joie olduğuna karar kıldım. Şöyle ki hamılton ve lara ya göre tekerler bi tık büyük ki bu dışarıda biraz daha rahat ettiriyor, ve arka sürme kısmında aşağıda ortada birleşen demiri yok joie de buda femek oluyor ki sürerken ayağın çarpmayacak ve aşırı hafif 5.9kg sanırım ve ben hamileyken paldır küldür taşıyordum efsane birşey ha bide biz sık seyehat ettiğimiz için böyle kabin aldım yoksa luxus hamılton diye geçen bi model daha var pusetiyle birlikte onun tekerleği daha iyiydi joie ye göre yani mesela sık seyehat etmeseydim arabada yer sorunum olmasaydı tek model vardı aklımda oda joie chrome idi kesinlikle.