Kızımın ateşlendi birden önce dişlerinden dedim sonra 39 olunca korktuk hastaneye gidelim dedik kapıdan çıkarken kustu hastaneye gittik ama cocuk acil yoktu dahiliye doktoru baktı dişlerine ateşi hala yüksekti disleri şişmiş dedi damar yolu acmaya calistilar acamadılar ates dusurucu ilac verdi doktor ve antibiyotik iğne yaptı ilk defa antibyotik aldı yapılıyomu böyle antibiyotik bilmiyorum bilen varmı acaba