kizlar kabiz olayi nedir? simdi bebegim her bebek gibi ikinarak yapiyor kizariyor falan ama oyle cok bir zorlanma yok.. gunde 4-5 kere yapiyor 1 tanesi fazlaca ve bence normal yapisi digerleri genelde az az ve biraz kati oluyor kabiz kakasi gibi degil yani keci boku tabiri degil fakat bu azlikta kabiza girer mi? kabiz kavrami nedir tam olarak internettede duzgun bilgilere erisemedim internete gore kabiz degil.. doktorada danisacagim gidince kontrole 1 yasinda bu arada