Oğlumun sağ yumurtalığı kaşık üstünde karın içinde yani onun aşagı yani kese içerisine alınması gerekiyor ocakda ameliyat olucak bu sebebten tedirginim ve açıkçası korkuyorum. Bilen yada yaşayan bilgi sahibi olan varmı bu konu hakkında süreci nedir nasıl yapmalıyım nasıl geçiyor ? 🙏🏼 ayrıca ciddi anlamda duanızı bekliyorum kızlar çok ama çok ihtiyacım var 🙏🏼💕