Mi oğlum altı aylıkken sünnet ettirdik
Sünnet ettirdikten sonra bir sağ ve sol kısımlarında beyaz tabakalar oluşmaya başladı ve biraz ateşimiz var acaba enfeksiyon mu diye düşünüyorum doktorumuza sorduğumuzda beş gün sonraki ateş sünnetten kaynaklı olamaz dedi beyaz tabaka içinde onlar kuruyacak enfeksiyon olamaz dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba? yarın başka bir doktora götürmeyi düşünüyorum