Oykumilam olabilir tabi ama geçici. Bir süre gözlemleyin devam ederse doktora götürürsünüz ama zaten antibiyotiklerin en çok yan etkisi bağırsaklarda oluyor. İçinizi ferah tutun. Antibiyotik iyi birşey değil tabiki ama artı eksileri göz önünde bulundurulduğunda kullanılması gereken enfeksiyon durumlarında da olmazsa olmaz mecburen.