Güzel kızım 19 aylık bugün akşam öyle zor bi akşamdı ki bizim için sadece ağladı yapma etme dememiz yetti yani kulaklarım hala uğultu halinde. Gözünden yaş gelmiyor tamam hadi sus dedikçe daha da ağlıyor sarılıyorum anlatıyorum dinlemiyor bile. Sabır ne zor şeymiş biraz da sesim yükseldi yeter artık diye Allah affetsin . İki yaş sendromu mu başlıyor artık acaba 😕