ozlem_murat bende ilk kızımı tam 8 aylıkken ayırdım gayette yatıyordu zaten bi kere tek kalkıyordu gidip yatırıp dönüyordum . İlk günler korktum aman sesi gelmez ,nasil ayrı odada uyur falan diye içim içimi yedi hatta ilk günler bende odasında uyudum falan dedim bu böyle olmayacak geçtim odama , yattım martı sesine bile uyanıyordum . En ufak ses çıkarmasına bile uyanıyordum çünkü annelik iç güdüsü bu kafada o kdr kodlamışım ki hemen uyanıyorum . Suan 4 yaşında iyi ki erken ayırdım diyorum çünkü o süreci hiç zorluk yasamadan atlattık . En ufak sesine uyanıyorum hala uykuda konuştuğu zaman bile .