superrrmom hiçbir sıkıntısı olmadıgı halde diyetisyene giderek de kilo alamayanlar ne yapsın erisinler mi? İnsanda iştah olmadıktan sonra diyetisyen hergün bir menü çıkarsın yiyemezsin, çünkü mide zaten küçülmüş artık. Ben benim kullandığım ürün için konuşuyorum bu arada yanlış anlaşılmasın diğerlerinin içeriğinde ne var bilmiyorum onları kullanmam zaten ben çok şükür istediğim kiloya ulaştım ve kafada tamam dedim günde sadece 1 öğün yiyen ben şimdi mutfağa her geçişimde ağzıma bişeyler atıyorum ve bunun devamlı olması gerek bence vücudun belli bi kapasiteye ulaşması gerek alıştıktan sonra kilo zaten sabit kalır