merveaka ssibela Tam zamanında vermişsiniz bence,bende etkileyeceğini düşünmüyorum gerektiğinde verilecek 😄
merveaka cLearQueen Aldık dolapta duruyor evet öyle yapmalıyız bizde hem bir kişinin üzerine yıkılmış olmaz tüm sorumluluk hemde dinlenmiş oluruz
merveaka bebemiz Ahh😢 nasıl dayansınlar el kadar şeyler o ağrılara sağlıkları için ama insanın içi gidiyor işte. Rabbim evlatlarımızı beterinden korusun 🙏
AzraLina2024 merveaka 4 ayına kadar olan bütün aşılar masum ve ateş yapmayan aşılardır. Ancak bebekten bebeğe değişebilir. 37.5 üstü ateş olarak sayılır ateş düşürücü calpol verirsiniz ama ben ihtiyaç duymadım sıkıntı yaratmadılar bebeğim 5 aylık 🌸
merveaka cLearQueen Ay bunu hiç bilmiyordum bir iki haftadır dolapta şimdi çıkarsam bir sorun olmaz değil mi ?
cLearQueen merveaka yok kuzum evde kismen soguk olan biyerde tut.. ben kaloriferin acik olmadigi odada tutuyorum
gg3848 merveaka ben çok korkuyordum çoğu kişi ateş yaptı demişti ama bizde olmadı 37.5 hiç geçmedi çok şükür ilaç vermedim hem kontrol ettim bebeğimde sadece halsizlik yaptı 2 gün uykusunda biraz mızmızlandı inledi arada çok şükür geçti 2. Günün sonunda sizinde çok rahat geçer inşallah 🙏🏻
ipkkkk merveaka ne enfekaiyonu acaba benim kızım da aşı olduktan 2 gün sonra kan tahlili yaptık crp si yüksek çıktı her hangi bir beliriti ateş kusma olmamasına rağmen, acaba aşıdan dolayı mı yüksek çıktı
merveaka ipkkkk Benim bebeğim erkek ve idrar yolu enfeksiyonundan ötürü yattı hala ara kötü kokulu ve koyu renkli idrarı oluyor hemen götürüyoruz tabi böyle bir durumda dün de aynı şekilde götürdük,sünnet olacak başka çaresi yok