elifozkan Doğumdan sonra düzelir daha ağrımaz demişlerdi ama benim hala adetimin ilk günü cok ağrılı geçiyor. Bir de 4 aylık bebeğim var sürekli kucak istiyor bugün resmen baygınlık geçirecektim ağrı bir yandan bir yandan bebeği kucaklamak. Evin işleri….. yokmu bu ağrının bir çaresi
Eminosman_dilek elifozkan bende ağrılar içinde yemeği bile zor yapıyorum ev işi hak getire üstelik bnde çikolata kisti var lanet gtmiyorda bi tane parol yutuyorum doktorunuza sorup kullanabilirsiniz
Seftaliannesi elifozkan aynısının 10 tık fazlası. 2 tane çikolata kistim var, hamileyken küçülmüşlerdi. 1 yılı geçti tekrar büyüdüler sanırım. Dolorex, arveles anca ayakta duruyorum. Ama hoş hamilelikten önce 2 gün kesin iğne vuruluyordum buna da şükrediyorum.