Annesininguzusu Nefesimm_ karışmasa birisi olmuyor çok meraklılarsa kendileri doğursaydı hiç sevmem karışılmasını ama bir şeyde diyemezdim sanırım karışsalardı sizde diyemeyenlerdensiniz sanırım öteli tarafta hesabını sorarsınız sizin bebeğiniz sizin kurallarınızla büyür ne oluyorda mama alıp verirler siz varken Allah sabır versin valla size
Annesininguzusu Nefesimm_ unutur bence sütünüzde azalır ama sağım yapabilirsiniz bana doktorum süt olsun diye bi tarif verdi kuru dut kuru incir ve hurma bunları kaynatıp yiyip içiyordum ve bol su içiyordum sağımlada sütünüz çoğalır herkes azalır diyor ama bence azalmaz takşp ettiğim bir kaç kişi vsr sağarak besliyor bebeğini sizde sağım yapın sütünüz çoğalsın hatta emzirdikten sonra yapın ki çoğalsın emzirmeden önce yapmayın gündüzleri hiç emzirmiyorsanız öyle sağım yapın umarım size döner sütünüzde azalmaz stres yapmayın mamaylada büyüse bebeğiniz sonuçta önemli olan sağlıklı olması her anne ister emzirmek ama olmazsada üzülmeyin ben zorda kalırsam bende verirdim mama Allah yardımcınız olsun ❤️🙏🏻
mer_501 Gündüz sağın iki saatte bir gecede emzirin azalmaz sütünüz. Bebeği taklit ederek sağım yapın gündüzleri en fazla 10 dk veya 15 dk birde imom diye bı vitamin var bı arastirin sütünüzun arttığını fark edersiniz
aysegulktn Bende aynı durumu yaşıyorum, gece çok güzel emiyor gündüz ağlıyor almak istemiyor. Mesela az önce emzirmeye çalıştım almadı uykusu bastırdı uyuttum ama kaç saattir doğru düzgün emmedi ne yapacağım bilmiyorum