iremhhm ben ikinci çizgi belli belirsizken hamile olduğumu öğrenmiştim o zamanlar spiral yoktu. Bir buçuk sene spiral takılı durdu bana hiç yaramadı adet günlerimi nerdeyse 20 güne kadar uzattı. Özele taktırdım kontrole gidip söylediğimde hep normal olduğunu söyledi. Sonra daha çok kanamam fazlalaştı başka bir doktora gittim ve spiralin kaydığını ve test yapmam gerektiğini söyledi ve çıkarttı. Son ay ilişki hiç olmamıştı allahtan eğer olsaydı hemen kalırmışım yani olabilirsiniz çok varmış öyle kalan şuan dk hapı ile korunuyorum