Kızlar be kalbımde agrı ve sol kolumda uyuşma var dıye kardiyolojiye gittim. Ekg temız çıktı efor testı ve ekokardıgrfş de temiz. Sonra gece kötü oldum yine kalbımde agrı ve kol uyuşması hemen acile gittin Ekg yıne temız. Sımdı yıne kalbımde agrı oluyor ve bunseferde sağ kolda ağrı bacaklarda ağrı. Allaşkına başına gelen var mı lütfen yazınnnnn