Ben drospera doğum kontrol hapı kullanıyorum bugün yan etkilerine bakayım dedim duygu durum bozukluğu stres gergğnlik ve hatta depresyon bile olabilirmiş ben aşırı stresli ve gergin bir insanım ama bu kadar değildim o yüzden de ilacı bırakma kararı aldım biraz da pcostan dolayı kullanıyordum düzenli adet görmek için bekarlığımdan beri kullanıyorum yani bunun yanı sıra yan etkiler sırt kas ağrısı falan da var ve benim zaten sırtım belimde boynumda fıtık var bir de bunu okuyunca tamam dedim bırakıcam sizin kullandığınız en etkili korunma yöntemi nedir