Kızlar oğlum 3 yaşında. Bugün terapiste götürdüm konuşma bozukluğu var dedi. 6 ay ile 1 yıl sürermiş seanslar. Haftada 1 gün seans ücreti 2.5 dedi. Açıkçası benim böyle bi imkanım yok. Evde neler yapabilirim ki? Cümle kuruyor kendini ifade ediyor sadece bozukluk var işte anlaşılmıyor ara ara