Kızlar merhaba aksam yürüyüsü yapıyodum birden sol tarafıma o bilindik ağrılardan girdi sonra gecti. Her neyse deminde aynada öle bakınırken göbeğimi icime cektim, sağ kaburga altı düz inerken sol kaburga altında böle beze gibi bisi var resmen tutabiliyorum desem yeridir ama sağ tarafta yokk. Ve göbeğiimi icine çekince kıkırdak gibi ses oluyor sisliğin yeri belli ama korkmalımıyım ya böyle kendinde bisi farkeden varmı??? Yoksa midemmi orası şişmii acaba