Bizde 26 günlüğüz aynı şeyi bende merak ediyorum gece alarm kurup kalkmak zor gelıyor artık gündüzleri yorgun düştüğüm için vucudum uyumak istiyor o yorgunlukla zor kalkıyorum şuan bizimdr sarılığımız yok bazen 2-3 saati gecıyor emzirmem korkuyorum bende acaba bişey olur mı dıye