rumeysa06 Kızlar gittiğiniz doktor memnun kaldınız kim var yeni tşaındık bebegim henüz küçük takibi için doktor araştırıyorum malım hastane alternatifi yok
Dmtt06 rumeysa06 Harun beyi de çok beğeniyorlar fakat randevu bulmak çok zor ben bir de hamile kaldım şimdi ne yapacağımı düşünüyorum kara kara takip icin Trabzon’a mı gitsem bilmiyorum ne kadar kötü bir şey imkanların kısıtlı olması
ugze rumeysa06 ben düzenli takip yapmadım rahatsız oldukça gittim ateslendiginde denk gelmişti bi de acilde ilgilendi görevi olmamasına rağmen sağ olsun .hemen ateş düşürücü vermemi önermedi vs benşm hoşuma gitmişti
queen_bee Oğlum 4 yaşına yaklaştı.baştan beri hep harun beye götürüyorum. Randevü alamasam bile rica ederim, kontenjan açar. Randevü bulmak zor oluyor, aynı zamanda başhekim yardımcısı olduğu İcin 😊
rumeysa06 queen_bee artık sizi tanıdığı için açıuordur bize biraz zor o zaman benimde bebegim daha küçük ihtiyaç dahilinde iyi doktora başlamak isterim
mksaylan rumeysa06 ben bebeğim doğduğundan beri mahmut ziya ünsaçar ve eşine dönüşümlü gidiyorum bence gayet tatlı ve ilgililer. Hafta sonu bile bebeğimi muayene etmişlerdi sağolsunlar.
mksaylan rumeysa06 evet eşi de çocuk doktoru kübra taşar ünsaçar. Harun beyi ben de duydum sağlık ocağından bi ebe tavsiye etmişti ama ben ona bulamayınca mahmut beye aldım randevu ve ilgi alakasından memnun kaldım dediğim gibi.