Valla bazı bebeklerde böyle yan etki yapıyor benim bebeğim de iki ay asisindan sonra öksürük krizlerine girmeye başladı gitmedigimiz doktor kalmadı bir ay doktor doktor gezdik burnuna kamera ile baktılar bir şey bulamadılar. En sonra üç aylikken keçiboynuzu pekmezi ni suyla seyreltip verdim öyle düzeldi. Sonra da aşıları ileri tarihe attım. Çünkü belli ki bebeğimin bünyesi o dozu kaldirmiyordu. 4 ay aşısını 6. Ayda, 6. Ay aşısını da 9. Ayda yaptırdım . Yani iki ay büyütüp öyle götürdüm bir sıkıntı olmadı