nutellla Bebeğim 3 ay 23 günlük, 4. Ay kontrolünde doktora da soracağım ama geçmek gerekli mi sadece anne sütü alıyor ve kilosu yerinde. Ben biraz daha ilerde 5 buçuk gibi başlamak istiyorum ama sizler nasıl yaptınız
ruvala nutellla hayır tabii ki hiçbir doktor 4. ayda başlamayı önermez ki 5 buçuk aylıkken tadımlara başlatırlar yavaş yavaş
Mmeelliikkeee nutellla bizde başladık 4 te ama kilosu alt sınırına yakındı sütüm yetmiyordu ve mama kabul etmiyordu . Beslenmesi kilosu iyi huzurlu bir bebek ise en az 5 buçuk çok iyi olur . Zaten gönül rahatlığıyla verebileceğimiz meyve sebze bulmak bile zor emsin bebiş şifa olsun bağışıklığı güçlü olur
svncgldgn nutellla sadece anne sütü alan kilo alımı iyi olan bebekler 6. Ayda ek gıdaya başlamalı doktorum böyle söyledi 5 ay 26 güňlükken başladık öncesinde bağırsaklar geçirgen alerji riski de artıyor
MKmoms24 Ay çok erken bebek için ek gıda reddine ve kabızlığa sebep olabilirmiş mama alan bebek eğer hazırsa 5.aydan itibaren başlanıyor tadımlara
nutellla MKmoms24 benim arkadaşımın doktoru 4. Ayda başlatmis tadımlara da o yüzden bende merak ettim
ruvala nutellla asla tavsiye etmem anne sütü çok önemli kilosu da yerindeyse hiç gereği yok ek gıdayı her zaman yer ama anne sütü çok mühim☺️
bebisliozlem Bebeğim tam 4 aylıkken tadımlara başladık biz.Kilosu geriden geliyordu mama+anne sütüyle besleniyordu tadımları 5.ayda bitirdik 5.ayda ek gıdaya tamamen başladık evet 6.ayda ek gıda reddi oldu ama 6.ayımızda bebeğim ve ben çok kötü bir grip hastalığı geçirdik 1 ay iyileşemedik şimdi 7 aylık oldu yavaş yavaş eski iştahı yerine geliyor çok şükür ve kilosu artık çok iyi 🥳
cansu0303 bebisliozlem kaç kiloydu ek gıdadan önce şu an kaç kilo benimkide 2.5 aylık kilo alımı yavaşladı meme reddi var mamada almıyor 5300 şu an kilosu
gmo Anne sütü yeterli bebeğin kilo alımı iyiyse 180 gün dolduktan sonra tadımlara başlanması gerekir anne sütü kadar değerli hiçbir besin yoktur. Tabiki meme reddi mama yememe gibi üzücü durumlar olduğunda doktor kontrolünde erken başlayabiliyoruz ama acele etmemek bebişlerimiz için daha sağlıklı olacaktır 😇