kelebek272 Merhaba arkadaşlar benim yirmilik dişim çok fena ağrıyor geçen aylarda gittim doktora beni çene cerrahisine yönlendirdi içe gömük olduğu için merak ettiğim acaba uğraşmak istemediği için mı oraya yönlendirdi yoksa çene cerrahisinin alani mı
Fasi kelebek272 benimde gömüktü diş doktoru damağı yarıp almıştı bence uğraşmak istememişte olabilir🙈