Benim de diş ağrım hamileliğim den beri vardı. Emzirirken daha da arttı. Doktora gittim augmentin antibiyotik verdi. Emzirirken zararı yok dedi. Sonra çektirmek için gittim. Kökleri sağlam olduğu için kanal tedavisi önerdi doktor. Aklımda hep narkoz verip dişi uyuşturunca emziremem korkusu vardı. Çünkü oğlum biberon dan emmiyor sadece anne sütü alıyordu. Ama keşke daha önce gitseymişim. Süte geçmiyormuş. 3 seansta kanal tedavimi oldum. Vakit kaybetmeden doktora gitmenizi tavsiye ederim. Doktora gidene kadar da karanfil çiğneyebilir yada karanfil yağı sürebilir siniz ağrıyan dişe.