Kızım 1.5 yaşında uyku konusunda çok problem yaşıyoruz ama her zaman sevgi ve tatlı dil ile bir şekilde halledip uykuya geçiriyordum bu sefer aşırı yorgun stresli ve bitik bir dönemimde aşırı hareket ve sınırları zorlamaya başladı avaz avaz bağırıp durdu bende bağırdım sesimi bir kez çok yüksek tonda çıkardım sonra yatağa yatıp arkasını dönüp uyudu asla yüzüme bakmadı.. Ben çocuğumu çok mu kötü etkiledim başına gelen var mı 1.5 yaşında ilk defa sesim yükseldi ona çok pişmanım ne yapacağım bilmiyorum