anneolmak123 Kızlar sağlık ocağında kan ve idrar tahlili yaptırdım idrar yolunda iltihap çıktı ne yapmalıyım doğal yollarla su falan içmek dışında ne iyi gelir ama tabii ki bebek olduğu için her uygulamada olmuyor
Pamukpasta anneolmak123 sağlık ocağındaki tahlil mikroskop ile bakılmıyor diye biliyorum göz yanılması da olabilir.hastanede tekrar edin derim ve bol su içip yapın bunu geçmiş olsun 🙏🏻
yasmin525_ Sirkeli su ile yıkanmak Bol su içmek ama suyu alkali hale getirip bunun için suya maden suyu katabilirsiniz . Benim çok fazlaydı 3 gün maalesef antibiyotik kullandım