Efeannesi_ 1 aylık hamileyim bu hafta gittiğimde kalp atışı hala yoksa doktor kürtaj dedi ve etrafımdan suni sancı ile kürtaj başlandığı söyleniyor doğru mu birde devlet hastaneleri bayıltmadan yapıyor bunu biliyorum
Fasi Efeannesi_ suni sancıyla doğum yapıyorsunuz küçük olduğu için çok ağrılı bir süreç değil regli ağrısı gibi oluyor önceden altan veriyorlardı ilacı daha çabuk etki ediyordu o yasaklanmış şimdi ağızdan veriyorlar daha uzun sürüyor. Özelde yaptırabilirsiniz imkanınız varsa direk alt bölgeyi uyuşturup kürtajla hissetmeden yaparlar işlemi
gulirmak Efeannesi_ suni sancı ile benım çok ağrım olmuştu imkanınız var ise genel anestezi altında yaptırın geçmiş olsun
Fasi Efeannesi_ benim ilk be 2. Gebeliğimde kurtaj olmak zorunda kaldım ilk olmasına rağmen zorlanmamıştım korkmayın 4. Gebeliğim de suni sancı ile oğlumu doğum yaptım 1 ve 2 nin sadece psikolojik olarak ağırmış kolay doğurmusum ve benimkiler 4 aylıktı