meltemmeydan 2. Çocuğu büyütmek daha kolay ilki gibi tecrübesiz olmuyorsun ,ben de 32 yim ikincim 10,5 aylık oldu bile . İlki 4,5 yaşında ,büyük olunca kabullendirmek daha zor oluyor . Aradaki yaş farkı çok olunca oyun arkadaşı da olamıyorlar , ihtiyaçları da farklı oluyor . Yetişmek daha zor . Daha cok bolunuyorsun ama benzer ihtiyaçlara sahip cocuklara bakım daha kolay bir yerde toplayabiliyorsun . Gördüklerim kadarıyla söylüyorum, araya mesafe koymadan yapan arkadaşlarim evet zorlandılar ama büyüyünce şimdi rahatlar ,başa sarma olayı da yok ☺️