Bebeğim 5 aylık 4.ayda ciddi uyku gerilemesi yaşadık ve ondan dolayı sürekli emip uyumak istiyordu 1 aydır saat başı uyanıp emmeden uyumuyor alışmasın diye sürekli vermek istemiyorum ama asla uykuya dalamıyor çığlık kıyamet ağlıyor bende sürekli veriyorum ve çok uykusuzum gerçekten doktorda diş olabilir diyor ben alışkanlık yapmasından korkuyorum ve bırakıtırmaya gücüm de enerjim de yok bu durumu yaşayan var mı