Hndsmom Arkadaşlar bu tarifte kedi dili yazıyor ama ben kedi dilini bulamadım yarına acil lazım. Kakaolu pasta tabanını nescafe ile ıslatsam da bu kremayı sürsem olur mu acaba yaa?
endegerlima Hndsmom yapan var ama kek yaparak da yapabilirsiniz ben bugün yaptım çok güzel oldu kedi dili yerine kakaolu kek yaptım ıslattım zaten orjinali öyle
NmalkoC Hndsmom ben oğlum o tür şeyleri yapmayı sevdiği için almıştım kreması falan gerçekten hiç tiramisuya benzemiyor o yüzden onun için kedi dili aramayın 😅