Miran1306 Kızlar ne yaptıysam yine aynı İlk çocuğumda da böyleydi sağ Göğsümden çok az süt geliyor emzireyim dedikçe gelsin diyorum ama yine yok
betonarme Benim de aynısı bebek de az geldiği için emmiyor ki artsın çaresiz kaldım iki memem eşit durmuyor varsa öneri bende alayım
neslihanada Benim bebeğim 10.5 aylık doğdundan beridir tek göğüsüm hep boş var ama çok az tek meme gidiyoruz desem yeridir