derinsmayko bende de iki aydır geçmeyen egzama var. Doktor baharatlı yiyeceklerden, turşudan, mümkün mertebe glütenden, süt ve süt ürünlerinden, yumurtadan, paketli gıdalardan ve şekerden uzak durmam gerektiğini söyledi. Ee ne kaldı geriye? Çok zor bir rahatsızlık. Kortizonsuz da geçmiyor sanırım😔 geçmiş olsun