miyaselefnan Kurutma makinesi kullananlar hangi marka kaça alfınız ve yoğuşmalimi iyi yoksa ısı pompalı mı yardımcı olur musunuz
nyhn Ben Vestel marka aldım çamaşır makinası ve kurutma 3 4 ay önce kampanyada 28 bin liraydı. İkisinden de çok memnunum. Yoğuşmalı iyi değil ısı pompalı alın. Ben kime sorsam kesinlikle ısı pompalı almalısın dedi ve kullandığımdan beride çok memnunum