Birdurummuvar Siz olsanız hangisini tercih edersiniz ? Birde oluklu Ajda düz Ajda kibrit çöpü hangisi güzel sizce ? Papatya42 5 yıldır benimle birlikte yaşıyor zaten
bakkalemzigi Birdurummuvar altınsever olarak tabi ki 22 ayar inşallah sonra durumunuz el verir yanına eklersiniz 🌸
Birdurummuvar ezo44444 22 ayar olunca değer kaybetmiyor mu 14 ayara göre pek anlamıyorum bu işlerden 😅
oznurr__ Zigzaglı ağda da tek çok güzel duruyor. Bi de yatırımlık mı olacak yoksa takmalık mı yatırımlıksa 22 ayar alın zevkine takmazsa 14 ayar olabilir
nilikonunannesii Birdurummuvar ne olursa olsun eğer ki yatırımlık alıyorsanız asla 14 ayar almayın satarken acayip bir kayıp oluyor. Takı olarak alacaksanız satmak gibi bir niyetiniz yoksa 14 ayar alın derim diğer türlü çok kayıp oluyor maalesef ki.
nilikonunannesii Birdurummuvar rica ederim 🌸 14 ayar ve 8 ayar altın karışımlı olduğu için alırken pahalı satarken yarı fiyatına alınıyor o yüzden kayıp çok oluyor. Yatırımlık alacaksanız 22 ayardan şaşmayın derim😊