Kızlar kızım 2 haftadır kabız eczaneye gittim fitil verdi vermesine onu bile vurduğumda dolu dolu yapmıyor. Anlamadım beslenmesi hep aynıydı. Mama ve ek gıda ile ilerliyorduk z ne olduda böyle oldu. Ve korkuyor artık bacaklarını sıkıyor şınav vaziyetine alıyor kendini sıkıyor çok kötü. Kefir kayısı zeytinyağı verdim. Eczanedende cumartesi günü probiyotik aldık. Pazar gününden beri veriyorum. Diş çıkarmasından dolayımı oldu bilmiyorum ama çocuğum ağlıyor ya yapmaya başladığında 😢